4. Sınıf Öğrencilerinin Enerji Müzesinde “Kim Bilim İnsanıdır?” adlı interaktif atölye çalışması.

26.04.2018 Perşembe Günü 4. Sınıf öğrencilerimiz Enerji Müzesinde “Kim Bilim İnsanıdır?” adlı interaktif atölye çalışmasına katıldı.

Atölye çalışmamızın amacı; çocukların bilim insanları ve bilimsel çalışma alanları konusunda yerleşik kalıpçı yaklaşımların farkına varmaları. Araştırma yapmanın heyecan verici bir şey olduğunu ve bilim insanının bazı özelliklere sahip olmaları gerekmekle beraber herkesin bilim insanı olma potansiyeli taşıdığını kavramaları.

Video gösterimi, çeşitli egzersizler, grup çalışmaları, çalışma kağıtları, öğrenci sunumları ile desteklenen interaktif atölye çalışması boyunca öğrencilerimiz, bilim insanı deyince ne algıladıklarını, nasıl bir kişi ve çalışma ortamı hayal ettiklerini çizidiler. Çizimler üzerinden gruplar halinde çalışarak, bilim insanları hakkında ne tür ortak düşünceleri olduğunu tespit ettiler. Bilim insanlarının hangi alanlarda ve nasıl çalıştıklarını heyecan verici ve gizemli bir araştırma çalışmasıyla keşfettiler.

4. Sınıf Öğrencilerinin Enerji Müzesinde “Kim Bilim İnsanıdır?” adlı interaktif atölye çalışması.
4. Sınıf Öğrencilerinin Enerji Müzesinde “Kim Bilim İnsanıdır?” adlı interaktif atölye çalışması.
4. Sınıf Öğrencilerinin Enerji Müzesinde “Kim Bilim İnsanıdır?” adlı interaktif atölye çalışması.
4. Sınıf Öğrencilerinin Enerji Müzesinde “Kim Bilim İnsanıdır?” adlı interaktif atölye çalışması.